Opmeer wil u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij zijn benieuwd hoe u het contact met de gemeente hebt ervaren. Helpt u ons mee door de korte vragenlijst in te vullen? Deelname neemt slechts enkele minuten van uw tijd in beslag en is geheel anoniem. Met uw antwoorden kunnen wij onze dienstverlening nog beter laten aansluiten op uw wensen.

Tevreden klanten 
Wethouder Robert Tesselaar: “Wat is er fijner om direct goed geholpen te worden, te vinden wat je zoekt op een website of snel de juiste persoon aan de telefoon te krijgen. Graag onderzoeken we dit samen met u, want tevreden klanten vinden wij heel belangrijk!”

Het onderzoek loopt voor een langere periode. De resultaten wordt voortdurend gevolgd en zo mogelijk doorgevoerd. We zullen geregeld updates geven over dit proces. De gemeente Opmeer werkt in dit onderzoek samen met de andere Westfriese gemeenten. Doel is om te leren van elkaar en samen op te trekken in verbetervoorstellen.

Ga naar het klanttevredenheidsonderzoek.