I.v.m het Coronavirus gaat onze prioriteit op dit moment uit naar gezondheid van onze inwoners en ondernemers. Het kan daarom zijn dat de afhandeling van uw melding langer duurt dan u van ons gewend bent.

  • stoeptegel los?
  • lantaarnpaal kapot?
  • speeltoestel stuk?
  • parkeer- of hondenpoep problemen of andere vormen van overlast?
  • is er een putdeksel verdwenen?
  • heeft u een mening over het groenonderhoud in uw straat?
  • schade aan eigendom gemeente?

Online uw melding doen

Via de Fixi app melden

U kunt ook een melding doen met de Fixi-app op uw smartphone. In de app kunt u meldingen volgen en ontvangt u updates over uw eigen melding(en). U kunt de Fixi-app gratis downloaden in de Appstore en Google Playstore:

Klanttevredenheidsonderzoek

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. We willen u daarom vragen een korte vragenlijst in te vullen. Met uw antwoorden kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Meedoen is anoniem en neemt enkele minuten van uw tijd in beslag.

Wilt u meedoen aan ons klanttevredenheidsonderzoek? Klik dan op de link van het klanttevredenheidsonderzoek. Alvast bedankt voor het invullen!