Na 8 jaar neemt Robert Tesselaar afscheid als wethouder van Opmeer
8 jaar lang was Robert Tesselaar wethouder van de gemeente Opmeer. Met grote toewijding en betrokkenheid heeft hij zich ingezet voor de samenleving van Opmeer. Hij was in die jaren bestuurder van een omvangrijke portefeuille. Met daarin veel onderdelen van het sociaal domein, zoals maatschappelijke ondersteuning, gezondheid en welzijn, zorg en onderwijs, werk en inkomen (en veel meer).
Robert blijft betrokken als raadslid van Opmeer
Met de komst van de nieuwe raad – is er ook een nieuwe samenstelling van het college. In deze verandering breekt er voor Robert een nieuw hoofdstuk aan. En dat betekent dat hij besloten heeft afscheid te nemen als wethouder van Opmeer. Wel blijft hij raadslid en vanuit die rol actief betrokken bij de gemeente.
U bent van harte uitgenodigd: 1 juli – 16.00 uur – Klaproos 1
Toch is het een goed moment om afscheid te nemen van Robert als wethouder. En dit doen we op een manier die bij hem past: warm, gezellig en vooral samen. U bent van harte uitgenodigd voor deze feestelijke afscheidsreceptie om met elkaar herinneringen op te halen, successen te vieren en samen het glas te heffen op 8 mooie jaren.
Dag en tijd: 1 juli – 16-18.00 uur.
Locatie: gemeentehuis, Klaproos 1 Opmeer.